Alla inlägg den 1 mars 2019

Av gravid2017 - 1 mars 2019 08:19

Nu är månaden här då vi kommer bli 4 i familjen. Jag tänker inte gå över så det blir en april bebis, det säger jag då bara. Nu har bebisen 13 dagar på sig att titta ut haha. Dom här förvärkarna jag har lurar mig varje dag så jag vågar inte hoppas på att det är på gång längre haha.

Idag är Fredrik ledig men han ska handla och städa så vi får det gjort. Så glad att han tar ett större ansvar för hemmet nu när jag inte orkar. Jag och Hilda ska gå till öppna förskolan tänkte jag. Se om hon vill sova idag eller hur det blir. Sen ikväll ska jag till min kollega på aw. Hon har bjudit massa gamla kollegor oxå så det ska bli riktigt kul. Sen kommer jag väl inte orka så länge men en liten stund blir bra det med.

Ovido - Quiz & Flashcards