Alla inlägg under augusti 2017

Av gravid2017 - 12 augusti 2017 08:34

Nu är jag och Hilda hos hennes mormor och morfar. Skönt att komma iväg lite. Åkte via en kompis när jag åkte upp. Hon har en dotter som är 3 veckor äldre än Hilda så det är kul. Mycket att prata om. Igår va mina syskon här och så kom en barndomskompis till mig oxå så det va full fart.

I natt vaknade Hilda och ville äta vid 3, vilket hon inte gjort på hela veckan. Men hon va väl hungrig helt enkelt. Nu somnade hon igen efter att ha haft lite ont i magen.

Nu ska jag försöka väcka mamma så jag kan få frukost haha.

Av gravid2017 - 7 augusti 2017 16:02

I hela 2 månader har sen viktigaste personen i mitt liv funnit nu. Tiden har verkligen sprungit fram. Helt sjukt egentligen. Jag är så sjukt stolt över alla framsteg hon gör och jag låter nog lite skrytig ibland haha. Som idag vill jag berätta för hela världen att hon sovit 6-7 timmar i sträck 2 nätter i rad nu. Men jag inser att det kanske sticker i ögonen på någon som har det värre så jag skriver det här haha. I natt va det underbart. Hon somnade runt 21 och vaknade inte förrän 4.30 Jag själv vaknade vid 2 och undrade varför hon fortfarande sov, även sambon va vaken då och undrade samma sak haha. Det är så skönt att hon sover och ingenting jag tar förgivet kan jag säga. Tyvärr verkar hon vissa kvällar ha ont i magen då blir man lätt hjälplös och vet inte vad man ska göra. Men hoppas det blir bättre och bättre med det ju större hon blir.

På torsdag ska jag och Hilda åka till hennes mormor och morfar och stanna i 10 dagar. Sambon har jour så då passar vi på att åka iväg så han kan sova och vi slipper störas om han får larm. Ska passa på att träffa lite vänner och släkt som man aldrig hinner då jag oftast bara är där över en helg.

Skapa flashcards