Alla inlägg under september 2019

Av gravid2017 - 12 september 2019 06:17

I sommar har vi fått Hilda att sluta med blöja. Det har varit kämpigt vissa gånger och så klart händer det olyckor fortfarande ibland men på det stora hela så funkar det bra. Kisset alltså, inte bajset. Det kom 9/10 gånger i trosorna. Vi försöker men hon vill inte göra det på toaletten eller pottan. Nån gång har jag fått sätta på henne en blöja men eftersom hon inte säger till är det inte alltid jag hinner erbjuda det. Men som alla säger så kommer det väl släppa nån gång men klart det är jobbigt just nu. Men vi kämpar på. Jag är så stolt över att min lilla tjej redan är blöjfri. Hon är faktiskt bara 2 år.

Av gravid2017 - 10 september 2019 05:33

Nu har hela sommaren gått utan att jag har skrivit ett ord här. Det går i ett med två barn haha. Hilda har hunnit fylla 2 (vilket iofs var 3 månader sen nu) och Anton blir 6 månader på lördag. Tiden springer verkligen fram.

Under sommaren har vi hunnit med en massa grejer. Men det största var ändå att den 29 juni gifte vi oss :) Vi valde att göra det i smyg. De enda som var med va våra barn och varsitt vittne som vi valt ut. Fredriks vittnes sambo och barn var med oxå. Sen visste våra föräldrar om det oxå annars va det en hemlighet för alla andra. Det blev en jättefin dag som jag kommer minnas. Det blev precis som vi ville ha det. Ingen av oss ville ha nåt stort bröllop.

Det har varit en väldigt bra sommar. Vi har njutit och hittat på lite små saker men nu är det tillbaka till vardagen igen. Fredrik jobbar och Hilda har börjat förskolan igen. Livet rullar på :)

Ovido - Quiz & Flashcards