Alla inlägg den 15 november 2017

Av gravid2017 - 15 november 2017 16:10

Veckorna springer verkligen fram. Förra veckan var ju jag på kryssning. Det va hur kul som helst, behövde verkligen det. Få vara bara jag och inte mamma. Hilda hade det hur bra som helst med sin pappa. Han uppskattade verkligen att få vara själv med henne. Skönt att det funkar så bra mellan dem oxå. Vill verkligen att hon ska ha en bra realtion med sin pappa oxå. Jag har själv alltid haft en bra relation till min pappa så jag tycker det är viktigt.


På tal om pappor så va det ju fardag i söndags. Såklart firade vi pappan i det här huset. Han fick present och pannkakor till frukost så jag hoppas han va nöjd med det. 


Det blev babysim i fredags och då tyckte hon att det va mkt roligare än innan så jag hoppas att det håller i sig. tror jag vet hur jag ska göra. Mat och sömn verkar vara nyckeln haha. 


Idag har jag och Hilda varit på Väla (vårt shoppingcenter). Jag hämtade mina nya glasögon bland annat. Så köpte jag födelsedagspresent till en 4åring som vi ska fira på söndag. 

Ovido - Quiz & Flashcards