Alla inlägg den 22 november 2017

Av gravid2017 - 22 november 2017 15:04

Sist Jag skrev här så berättade jag ju att babysimmet gått mkt bättre och det fortsatte så i fredags med. Jag va själv då eftersom min sambo jobbade och Hildas farmor som varit med innan är nyoperead och kunde av förklarliga inte. Men det gick hur bra som helst. Bebisarna fick dyka för första gången. Hilda tyckte det va kul, jag som tyckte det va otäckt haha. Men det gick jättebra :)

I söndags va vi hos kompisar till mig och firade deras son som fyllde 4 år i måndags. Alltid lika kul att träffas och kul att se Hilda tillsammans med deras söner.

Den här veckan så har vi hittills hunnit med: långpromenad, besök hos Hildas farmor och farfar, städning av lägenheten, besök på öppna förskolan och inslagning av julklappar. Jag har även löptränat, så skönt att vara igång med det igen. Det går bättre och bättre.

På fredag efter babysimmet ska jag och Hilda åka till mina föräldrar. Va ett tag sen vi träffade dem nu så det ska bli mysigt.

Skapa flashcards