Alla inlägg den 7 november 2017

Av gravid2017 - 7 november 2017 09:29

Nu har det gått en månad sen jag skrev här sist. Idag blir Hilda 5 månader. Jag kan inte riktigt förstå var tiden tar vägen. Jag tycker nyss att hon föddes haha.

Allt rullar på. Vi träffar lite kompisar, är på öppna förskolan och myser hemma. Hilda har varit lite förkyld den senaste veckan så då har vi tagit det väldigt lugnt. Hoppas det är på övergående nu. Igår fick hon dessutom 5 månaders sprutan men än så länge har jag inte sett nån biverkan så vi får hoppas att hon slipper det den här gången med.

20 oktober började vi på babysim. Vi har varit 2 gånger eftersom Hilda va förkyld i fredags. Vi hoppas att hon är frisk på fredag så att vi kan gå då. Hon tycker inte det är jättekul så det hade varit bra om det inte blir ett jätteuppehåll. Känns som hon måste vänjas in med det här.

Imorgon ska jag åka på kryssning med 3 kompisar. Det ska bli jätteskoj men rätt jobbigt att lämna Hilda i typ 3 dagar. Åker till min kompis och sover där i natt eftersom vi åker tidigt imorgon bitti så det blir 3 nätter. Min sambo har tagit semester för att vara med Hilda och jag vet ju att han fixar det men han har aldrig varit ensam med henne över natten så det är bra att han får öva oxå. Det är nog bara jag som är lite extra hönsig.

Hilda har lärt sig att vända sig om nu oxå. Allt som oftast hittar man henne på mage när man lagt henne på rygg på golvet. Så det händer saker hela tiden:)

Ovido - Quiz & Flashcards