Alla inlägg den 24 januari 2020

Av gravid2017 - 24 januari 2020 08:45

Just nu sitter jag på ett tåg på väg mot en inte så rolig sak. Begravning. Min faster dog på nyårsafton och idag är det begravning. Eftersom min släkt bor en bit ifrån mig så tar det här en stund. Som tur är kunde farmor och farfar ställa upp som barnvakt så jag slapp ta med mig barnen. Vi va inte jätte nära jag och min faster men det känns ändå. Hon har ju alltid funnits där. Sen va det pappas lillasyster så det är klart det sätter igång tankar.

Jag har mått extremt illa den här veckan och när nåt är jobbigt sätter det sig fysiskt på mig fast det egentligen är psykiskt. Blir ju inte bättre av att det går magsjuka på Hildas förskola. Jag mår illa av bara tanken.

Men ska bli skönt att bli av med den här dagen. Så tar jag en natt hos mina föräldrar så jag slipper åka hem idag med. Det hade funkat rent praktiskt men mentalt hade jag nog inte fixat det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards