Alla inlägg den 25 februari 2019

Av gravid2017 - 25 februari 2019 19:33

Idag har vi varit ute i princip hela dagen. Hilda vaknade vid 4 och va vaken en stund så hon sov ända till halv 9 sen. När vi hade ätit frukost tog vi bussen ner på stan. Hilda behövde ytterkläder till våren så det köpte vi på Kappahl. Blev en ny mössa oxå som Hilda valde själv. Sen träffade vi min kollega som oxå är föräldraledig och hennes dotter som är 3 månader yngre än Hilda. Så gick vi hem till dom och tjejerna lekte en stund och sen åt vi lunch. Efter det behövde min kollegas dotter sova så då gick vi ut igen. Blev en promenad hem eller ja vi gick till öppna förskolan först. Men att försöka motionera ut bebisen verkar inte ha hjälpt alls haha. Men det har varit en mycket trevlig dag som jag verkligen behövde även om jag har ont nu. Men inte så ont som jag trodde jag skulle ha så det är skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards