Alla inlägg den 23 april 2019

Av gravid2017 - 23 april 2019 18:52

Det blir inte så ofta jag har tid att skriva här nu. Det går i ett när man har två barn även om det ena barnet mest sover. Han är helt fenomenal på att sova. Jag är hel impad haha. I natt sov han 8 timmar i sträck. Man tror ju inte det är sant liksom. Men jag är så tacksam. Vet att jag är riktigt bortskämd.

Förra veckan hade jag Hilda hemma hela veckan då det går vattenkoppor på hennes förskola. Det blev en mysig vecka som dock va rätt intensiv. Sen har det ju varit påsk. I torsdags började vi påsken med att gå på påskfirande på Fredriksdal tillsammans med 2 mammor och deras barn från öppna förskola. En riktigt mysig dag.

Under påsken har vi hälsat på två kompisar till mig och deras familjer. Mycket mysigt. Men det blir rätt intensivt när det är barn inblandat haha.

Skapa flashcards