Alla inlägg den 17 mars 2019

Av gravid2017 - 17 mars 2019 13:44

Det här med namn är inte alltid så lätt. Under graviditeten hade vi en lista, mest på pojknamn då vi hade svårast med det. Men när han väl kom ut enades vi ganska snabbt att han är en Anton. Så fullständigt namn blir Anton Jan Inge Persson.

Av gravid2017 - 17 mars 2019 10:18

Det blev så att vi åkte hem igår. Riktigt skönt. Efter klockan 18 kunde vi göra pku provet. Det gick bra så får vi se om det visar nåt. Sen kom Fredrik och hämtade oss. Vi åkte via apoteket då jag behövde lite grejer. Sen åkte vi hem. Hilda hade tyvärr somnat. Farmor och farfar fick hälsa på bebisen. Sen kände jag hur trött jag va så vi gick och la oss vid 21. Bebisen vägrade dock att ligga själv så han fick sova på mig. Men vid 3 vaknade han och ville äta och efter det kunde han sova själv fram till 6.30 Så första natten hemma gick Hur bra som helst. Vid 7 vaknade Hilda och fick hälsa på bebisen. Hon är verkligen en stolt storasyster. Hon hjälper till Hur mycket som helst. Det kommer bli så bra det här. Nu sover han i vagnen och har gjort ett bra tag. Fredrik och Hilda är och handlar så jag tar det lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards