Alla inlägg den 7 mars 2019

Av gravid2017 - 7 mars 2019 10:49

Nu är jag verkligen less på att vara gravid. I tisdags hade jag onda sammandragningar och trodde det va på gång men när jag gick och la mig på kvällen avtog allt och efter det har det varit rätt lugnt. Så frustrerande när det inte vill sätta igång på riktigt. Jag är otymplig och kan ju inte röra mig som jag vill. Känner mig som en rätt dålig mamma som inte orkar med Hilda som jag vill. Men som tur är älskar hon sin förskola så det är skönt. Hon pratar om skolan och sin fröken Mia rätt mycket. Det värmer hjärtat <3

Så glad att Fredrik förstår att jag har en tuff tid just nu. Igår kom han hem med en present. En bok och 2 trisslotter. Jag blev verkligen jätteglad. Det behövde jag :) Är så glad att han finns där även om jag inte alltid är så lätt att leva med.

I natt drömde nog Hilda En del. Hon vaknade i panik och bara skrek. Tog en timme innan jag fick henne att somna om. Sen hade jag precis somnat om när hon började skrika igen. Men då gick Fredrik upp och då gick det snabbare som tur var. Sen sov hon till nästan 8 så det va skönt. Men jag är lite trött idag. Så ska nog äta lunch snart och sen vila en stund innan jag hämtar henne.

Ovido - Quiz & Flashcards