Alla inlägg under februari 2019

Av gravid2017 - 7 februari 2019 13:17

Igår samlade jag verkligen mycket energi. Det va underbart att få vara i väg själv och bara prata med min bästa vän. Givetvis ingick lite bebisgos oxå. Dom har ju 3 ;) Fick ge henne hennes 30 års present lite i förväg. Hon fyller inte förrän i mars men inser ju att jag inte kommer hinna träffa henne innan dess eller särskilt nära när hon fyller. Hon blev jätteglad så jag är nöjd. Jag ska bjuda henne på en hotellnatt med middag på kvällen. Det kommer ju bli senare men jag kommer se till att det blir av :)

Idag ska jag ha mitt lönesamtal. Hilda kommer få följa med då jag ska hämta henne på förskolan innan. Jag hoppas hon sköter sig haha.

Av gravid2017 - 6 februari 2019 10:55

Nu är vi inne i februari. Tiden springer fram samtidigt som den går långsamt så här i slutet av graviditeten. Kan inte riktigt förstå att den snart är över. Lite över en månad kvar om jag går tiden ut. Det ska bli så skönt när jag har bebisen här. Att jag kan få tillbaka min kropp igen. Det ser jag fram emot.

I helgen va vi och hälsade på min kompis i Eslöv och hennes familj. Trevligt och intensivt då dom har 6 barn. Hilda tyckte det va kul men hon va helt slut när vi kom hem.

Idag är Hilda på förskolan och jag är påväg till Kristianstad för att hälsa på mina kompisar där. Så farmor och farfar hämtar Hilda idag. Kände att det kunde vara skönt att få åka iväg själv. Kommer ju inte kunna bli sen när bebisen har kommit.

Igår efter att Hilda varit på förskolan va hon helt slut. Så hon somnade 19 och vaknade typ 7.45 I morse. Skrek visserligen till i natt så jag va uppe. Men vet inte ens om hon va vaken för hon somnade om direkt igen. Vilket va skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards