Alla inlägg den 28 februari 2019

Av gravid2017 - 28 februari 2019 09:59

Det har varit en helt okej vecka. Jag har inte haft så ont så det är skönt. Men jag har lite förvärkar och så så jag hoppas det tänker dra igång på riktigt snart. Har ätit ananas idag så hoppas det funkar haha. Känns som våren har kommit oxå så det är underbart. Hilda är på förskolan och det är så underbart att hon verkar älska det. Idag pratade hon om skolan innan vi skulle gå dit. När jag lämnade henne idag kom det fram en större kille i hennes grupp och tog henne i handen. Som det värmer mamma hjärtat kan jag säga.

Igår va jag hos barnmorskan. Jag hoppas det va sista besöket innan bebisen kommer. Allt såg bara bra ut. Känns så skönt. Verkar inte bli nån havandeskapsförgiftning den här gången och det känns bra. Bebisen växer som den ska och verkar må bra. Jag hoppas dock att den vill komma ut till oss snart.

Skapa flashcards