Alla inlägg den 23 februari 2019

Av gravid2017 - 23 februari 2019 12:28

Dom senaste dagarna har jag haft riktigt ont i ryggen. Inte kul alls. Det funkar hyfsat om jag får sitta still i soffan typ. Men det tillåter ju inte Hilda så klart. Och såklart har hon kommit in i att hon inte behöver sova på dagen längre. Jag skulle ju verkligen behöva vila haha. Men men hon klarar dagarna så då är jag nöjd. Hon sover ju hur bra som helst på natten. Idag ska farmor och farfar komma hit och ta ut henne en sväng. Fredrik har ju jour och jag orkar inte. Men hon behöver komma ut lite.

Igår va vi på öppna förskolan när hon va ledig från förskolan. Både hon och jag älskar öppna förskolan. Vi har gått dit regelbundet sen hon va 4 månader ungefär. Den va min räddning när jag va föräldraledig med henne. Att träffa andra vuxna och få prata. Hilda har kompisar där och tycker det är hur kul som helst nu.

Ovido - Quiz & Flashcards