Alla inlägg den 31 januari 2019

Av gravid2017 - 31 januari 2019 11:00

Idag fick jag ett sms från Hildas förskola att det går magsjuka där så jag valde att ha henne hemma idag. Hade dock sett fram emot att ha en lugn dag då jag inte har nån ork alls så bröt ihop lite. Men nån magsjuka vill jag verkligen inte ha så kände inte att jag hade nåt val. Men det har faktiskt gått bra. Hon va lite krånglig i morse men sen har hon varit lugn. Vi va ute en sväng förut och nu kollar vi på Pippi Långstrump. Hilda tycker det är mkt spännande även om hon nu har tröttnat lite. I eftermiddag ska vi gå till öppna förskolan tänkte jag. Så jag klarar nog av det här även om jag I morse kände mig som världens sämsta mamma. Hilda torkade mina tårar, hon är helt underbar den här lilla tjejen.

Ovido - Quiz & Flashcards