Alla inlägg den 15 januari 2019

Av gravid2017 - 15 januari 2019 09:56

Idag är jag trött. Hilda vaknade runt 3 i natt och det visade sig att blöjan läckt så antagligen därför hon vaknat. Hon fick ny blöja och la sig ner men sen tog det tid. Hon somnade flera gånger men varje gång jag skulle gå ur rummet så vaknade hon och skrek. Så vid 4.30 kunde jag äntligen gå ner och lägga mig. Men sen hade jag svårt att somna om. Somnade nog vid 5.30 när Fredrik skulle gå upp. Sen sov Hilda till 7.30 så jag fick väl åtminstone 2 timmar till. Men nu har det kommit ikapp känner jag. Hilda är ju på förskolan idag med så jag kan ju passa på att vila lite till. Lämningen gick lite sämre idag. Hon blev ledsen men tror hon tystnade innan jag lämnat förskolegården. Hoppas det går bra idag med. Man är ju lite nervös att dom ska ringa och att det inte funkar.

Skapa flashcards