Alla inlägg den 14 januari 2019

Av gravid2017 - 14 januari 2019 10:35

I lördags började simmet för Hilda. Det märktes att hon hade saknat det. Hon blev så glad när vi gick ner i bassängen. Så det gjorde nog inget att vi drog upp henne halv 7 på morgonen haha. Senare under dagen åkte jag och Fredrik och kollade på bil så då fick Hilda leka med farmor och farfar. Sen bjöd vi farmor och farfar på middag.

Igår va vi i Kristianstad och hälsade på Hildas faddrar och deras trillingar. Hilda tyckte det va jättekul med bebisarna och skulle stoppa in nappen hela tiden. En mycket trevlig dag.

Idag har jag lämnat Hilda på förskolan för första gången. Lämningen gick hur bra som helst. Hon vinkade lite och sen tog hon den ena pedagogen i handen och gick iväg. Kändes dock jättekonstigt för mig. Men så skönt att det gick bra. Fick en bild från förskolan att allt går bra och hon leker och är glad. Så det känns riktigt bra i hjärtat. Så jag kan med gott samvete ta det lugnt.

Av gravid2017 - 14 januari 2019 10:27

I lördags tog vi äntligen tag i det här med att byta bil. Vi har diskuterat det ett bra tag så nu gjorde vi slag i saken. En BMW serie blev det. Vi har ju en BMW 3 serie nu så blir inte så stor skillnad. Men nu är det automat, vilket jag är skitnöjd med. Har tjatat på Fredrik om att jag vill ha det när vi byter bil och nu blev det så. Vi hoppas att vi kan hämta bilen på onsdag. Dom ska montera en dragkrok på den så därför får vi vänta lite. Men ska bli skönt när vi får den.

Skapa flashcards