Alla inlägg den 21 juni 2018

Av gravid2017 - 21 juni 2018 19:35

Såklart är det ett tag sen jag skrev igen. Det har hänt enheldel sen jag skrev sist. Vi har flyttat in i vårt hus. Helt underbart, vi älskar det. Känns fantastiskt att ha ett eget hus och en liten trädgård dom vi kan va ute i. Det märks att hilda trivs mycket bra.

Jag har sprungit Göteborgsvarvet. Ingen tid att skryta om men jag kom runt i alla fall. Mycket stolt över mig själv.

Det viktigaste av alltihop är att min lilla bebis har fyllt 1 år. Kan inte riktigt förstå att hon är 1 år och snart kan gå. Hon reser sig mot allt och går utmed möbler. Vi hade 1 årskalas med Fredriks släkt + mina föräldrar hemma hos oss 9 juni och sen ska vi fira med min släkt nu i midsommar hemma hos mamma och pappa. 1 års kalaset va verkligen lyckat. Hilda fick jättefina presenter och verkade mycket nöjd.

Nu är vi hos mina föräldrar och ska fira midsommar här. Fredrik har jour nu så jag och hilda passade på att åka hit. Så vi ska stanna till söndag nästa vecka. Passa på att träffa lite kompisar till mig och så.

1 åringen på sin bil

Ovido - Quiz & Flashcards