Alla inlägg den 31 juli 2017

Av gravid2017 - 31 juli 2017 15:42

Nu är sambons andra semester på 2 veckor slut och nu börjar verkligheten på riktigt. Igår kväll hade Hilda ingen rolig tid, hon var hysterisk och ingenting hjälpte. Då känner man sig som mamma väldigt hjälplös och eftersom sambon skulle upp och jobba idag kunde ju inte han hjälpa till men som tur är varade det bara till typ klockan 1 när hon somnade och sov till 7. Sen åt hon och somnade om till halv 10. Jag är väldigt lyckligt lottad kan jag säga. Det skulle kunna vara så mkt värre har jag förstått. Återstår väl att se om det blir bättre ikväll.


Idag har vi gått en långpromenad som Hilda sov sig igenom. Tänkte jag skulle in på city gross och handla till kvällens grillning, då hade ju givetvis deras frysar gått sönder så de hade ingen flintastek till mig. Som tur är ligger Maxi precis bredvid där så jag tänkte att jag går väl dit istället då. Då började det regna och när jag skulle ut från maxi öste det ner så va bara att vänta ut det haha. Men Hilda sov sig igenom det med. Men jag undrade en stund vem som va emot mig där ;) Sen sov Hilda till 14 och nu sover hon igen :)


Jag tror jag är lite stressad över att jag måste göra så mkt när hon sover, jag måste nog försöka slappna av och ta det lugnt. Det är väl bra om jag hinner göra grejer men jag måste tillåta mig att vila oxå. Jag är dålig på det.  

Ovido - Quiz & Flashcards