Alla inlägg den 3 juli 2017

Av gravid2017 - 3 juli 2017 08:30

12 juni dock vi åka hem från bb. Mitt blodtryck var fortfarande högt så jag har fått åka på återbesök varje vecka men nu sist va det bättre så jag fick sluta med blodtrycksmedicinen så jag hoppas det blir sista återbesöket på onsdag.
Det va underbart att få komma hem. Få landa i allt det nya med Hilda. Men jag tycker det har gått väldigt bra. Så Klart massa hormoner i omlopp och så men annars har det gått bra. Vi har fått världens snällaste tjej så vi får sova på nätterna så jag har inget att klaga på. Nu har min sambo börjat jobba igen så nu ska jag klara nätterna själv men natten i natt gick hur bra som helst. 2 ggr vaknar hon ungefär, så skönt. Amningen slutade fungera efter några veckor och hon gick inte upp i vikt som bvc ville så nu kör vi ersättning, känns så mkt bättre. Jag mådde inte så bra av Amningen, det bara stressade mig.

Vi har haft rätt mkt besök och det kommer fler. Roligt när folk vill hälsa på. Vi har gjort några små utflykter oxå. Vi va i Helsingör i onsdags och det gick hur bra som helst tills vi skulle av båten i Helsingborg, då blev hon helt hysteriskt hungrig. Då blev jag lite stressad haha. Men vi överlevde det med :)

Ovido - Quiz & Flashcards