Alla inlägg den 23 maj 2017

Av gravid2017 - 23 maj 2017 14:36

Nu börjar det verkligen närma sig. Och jag har väl börjat tänka mer och mer på förlossningen. Jag har inte velat fundera så mkt på den innan men jag inser ju nu att den är oundviklig haha. Något jag faktiskt är rädd för är kejsarsnitt. Har sagt jämnt att jag vill föda vaginalt men inte insett att kejsarsnitt är nåt jag verkligen inte vill förrän igår då min kompis behövde göra det. Så nu har jag börjat nöja över det. Men jag tror det är bra att jag insåg det här nu så jag kan bearbeta det. Jag tror att det som är värst är att jag kommer känna mig misslyckad om min kropp inte fixar en vaginal förlossning. Så jag tänker ta upp det med min barnmorska på måndag när jag förhoppningsvis ska dit för sista gången.

Längtar så efter vår bebis nu <3

Skapa flashcards