Alla inlägg den 26 februari 2017

Av gravid2017 - 26 februari 2017 08:28

Inser att jag inte har berättat här på bloggen att vi har beställt vagn. Egentligen skulle vi bara titta för några helger sen men givetvis hittade vi en vagn som vi fastnade för. Så då blev det att vi beställde den :) En silver cross pioneer är det. Tror den kommer bli riktigt bra.

Av gravid2017 - 26 februari 2017 08:25

Det känns som det inte händer så mkt just nu. Börjar iofs känna mer och mer rörelse vilket är otroligt häftigt. Första fosterrörelserna tror jag att jag kände nån gång i v. 21-22 nånting. Nu är jag i v.25 och tiden går verkligen fort. I tisdags var jag hos min bm och fick lyssna på hjärtljuden. Så otroligt häftigt. Just nu känns det som jag njuter av graviditeten igen även om jobbet är tungt.

I helgen är jag och hälsar på en av mina bästa vänner i hennes och hennes sambos nya hus. Hon har lovat att hon ska sy ett babynest åt mig. Älskar att jag har händiga vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards