Alla inlägg den 28 december 2016

Av gravid2017 - 28 december 2016 08:10

Som rubriken säger så kommer den här bloggen handla om att jag är gravid2017. Det är inte helt officiellt än även om släkt och vänner såklart redan vet om det. Men jag kände att jag behöver skriva av mig. Det är många tankar i huvudet eftersom det här är vårt första barn. Jag är absolut ingen ungdom och vi kände att det var dags att börja försöka i slutet av maj. Först är man ju så dum så man tror att det ska ske på första försöket vilket man egentligen vet att det aldrig gör. Men det gick ganska snabbt ändå för i mitten av oktober insåg jag att jag nog var gravid. Det var mycket som hände i mitt liv just då, stressigt på jobbet med påföljande sjukskrivning vilket jag i efterhand har förstått nog hade med graviditeten att göra. Så jag var sjukskriven den första månaden jag visste om att jag va gravid. Det var nog bra för bra mådde jag ju inte. Även om jag inte hade det i närheten så jobbigt som det kunde varit. Jag har haft svårt att äta men det är som tur är släppt nu. Tröttheten sitter tyvärr i även om det även kan ha med årstiden att göra för min del. Nu är jag i vecka 17.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards